motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

čtvrtek 28. ledna 2016

Dvakrát plný počet ...

Dnes stejně jako pro všechny rodiny, kde mají děti, je dnešní den jiný, plný očekávání-budou, nebudou a kolik čeho...
Mám pocit, že více než děti, ty bílé archy s černým písmem zajímají rodiče.


S odstupem času zjišťuji, že dnešní děti mají možná větší benevolenci i ve známkování.
V době, kdy já byla na "základce", je to už minulé století, bože :-), mám pocit, 
že opravdových géniú majících "samé", bylo oproti dnešní době jako šafránu.
A nebo třeba opravdu ty naše zlatíčka jsou prostě o krok dopředu ve všem.
Popravdě když si vzpomenu, co zajímalo mě a  jaký jsem měla přehled o světě, 
když jsem byla stejně stará jako moje děti dnes, už možná i za to, 
jsem musela mít horší známky než nosí oni :-).


O to víc se ale pokaždé dmu pýchou, když tu krásu každoročně už pět a sedm let nosí...
Jsem hrdá na to, že všechno co umí a jak jsou hodnoceni, je pár let už jenom jejich zásluha.



Je to paráda, když vše je na výbornou... a víte, že jim to vážně všechno jde.


A tak si neskromně přeju, kdyby to příště na tom papíru náhodou nevyšlo, 
aby si to "výborný" nechali 
třeba jen pro jejich pocit z každého dne v životě, at už to třeba ve škole dopadne všelijak.
Aby věděli, že krásné známky jsou hodně, ale není to v životě nejdůležitější 
a už vůbec ne pro nás, jako jejich rodiče...

Ale dneska jsem fááákt moc pyšná a dvakrát  :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...