motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

úterý 18. října 2016

Bruslení bez bruslí ...


Bruslit šli mí chlapi a já je jen jistila zezadu.
Tudíž já na nedaleké bruslařské stezce byla taky, ovšem jako pozorovatel-
jen s foťákem na krku...



A snažila se vidět to, co oni v rychlosti možná nepostřehli,
za to já na to měla dost času, jen dobré světlo mi bohužel chybělo...




Ale zahlídnout se daly vyloženě poklady,
třeba jako pampeliška v říjnu, ze které musel být v šoku i ten krtek ...


Nebo obří pařezy ze stromů, co musely jít před časem stezce z cesty...

 

Nebo ledňáčka v maxi podobě nad splavem...


Nebo kolo, co se hned tak nevidí...



Nebo úvaha o tom, kam jdeme, co míjíme a co naštěstí ani člověk změnit úplně nedokáže ...


Tak jdu dál a hledám klid, teď a tady ...

 

A loučím se za nás s touto stezkou, protože vzhledem k přicházejícímu počasí,
 už bruslení pro letošní rok zřejmě definitivně odzvonilo...




10 komentářů:

  1. Světlo při focení mě teď taky pořád trápí, ale i tak myslím, že se ti fotky povedly. Moc hezké místo na projížďku na bruslích. Zase bude jaro a léto :-) teď nás čekají jiné radosti. Hani, přeji hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko,přesně,světlo je ted problém,ale co je v životě ideální,že ;-).Taky se měj hezky.H

      Vymazat
  2. Hezké fotky - mně se líbí. Krásný je ten pařez a vyřezávaný ledňáček je roztomilý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáni,jsem ráda,že poklady od řeky potěšily.Fajn dny přeju.H.

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky od vás. Úvahu by si měl každý dobře uložit do srdéčka. Kolo i ledňáček jsou parádní.Měj se moc hezky... Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni,děkuji za pochvalu,jsem ráda,že ses zase prošla se mnou.H.

      Vymazat
  4. Souzním...text mi mluví z duše...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věri,jsou věty,co jsou krátké,ale tolik pravdy v sobě mají...Moc pozdravů přes kopce.H.

      Vymazat
  5. Hani, také bych raději vše jistila vzadu :o)), na tyhle brusle by mne nikdo nedostal.
    Fotky se mi líbí a hlavně ten text, ten si opíšu...
    Měj krásné podzimní dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,jj.přesně,do všeho se vrhám po hlavě,ale sport to není :-) :-).Jsem ráda,že slova od splavu tolik potěšila.Hezké dny.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...