motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 6. srpna 2017

Zase, po roce ...

Je zvláštní, že jsou místa,
kde vůbec nezáleží na tom, jestli je blankytná obloha,
nebo se z ní spouštějí dešťové provazy...
Mám to štěstí, že jsem jich pár takových našla...
Jedním z nich je má milovaná Vysočina, moje útočiště uprostřed léta,
místo, kde smažu všechny starosti všedních dní už spoustu let...



Možná je to právě proto, že sem můžu jet jen jedenkrát za rok,
možná proto, že zde dokážu vyčistit hlavu, zapomenout na rychlost života kolem,
možná proto, že mě tohle místo nikdy nezklamalo...



Možná proto, že tady se snažím jen být, žít a užít, tady a teď...
když už nemůžu pozastavit čas...
Možná i proto hledám i tady obrázky,
které jsou pro mě něčím zajímavé, každý rok jiné,
ale přesto typické jen pro toto místo,
abych si je uchovala jako vzpomínku na tady a teď...



Když tady bloumám a snažím se nasát nadlouho obrázky klidu, pohody a ticha,
tak mi je zvláštně úplně jedno, jestli je teplo k zalknutí, 
nebo dešťové kapky smáčejí obyčejnou krásu přírody...
Mám ráda hlavně večery, kdy se slunce chýlí k obzoru 
a v lese hraje zvláštní divadlo světla a stínu...
Jedinečná chvíle pro zachycení okamžiku...


Nebo třeba když dešťové kapky bubnují do křišťálových potůčků křijujících zdejší lesy...





Nebo když trávu, která je tady vždycky i v tom nejparnějším létě, 
dokonale zelená, pokryjí perly...



Tak přesně pro tyhle nejobyčejnější obrázky mi stojí za to,
se sem každoročně vracet a vědět,
že i letos mě tahle dobíjecí životní elektrárna nemůže zklamat...





22 komentářů:

  1. Nádherný příspěvek! Moc děkuji, taky bych si teď nějakou oázu klidu dala....
    Přeji krásné dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári,jsem moc ráda,že právě tebe moje řádky potěšily.A to pohodové místo je nejvyšší čas vyhledat ;).Měj se už jen lépe.H.

      Vymazat
  2. Hani, krásně si ten čas užíváš a tak to má být. Je tady na Vysočině nádherně, svatá pravda.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko,tohle místo je prostě moje srdcovka...už dlouho...
      Ať i tvoje letní dny jsou co nejhezčí.H.

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky doplněné krásným komentářem od srdce. A Vysočinu mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáni,děkuji moc za milý komentář.Jsem ráda,že je nás tady tolik,co je Vysočina uchvátila.Hezké slunečné dny i k vám.H.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Je z nich znát, že tudy neprocházíš jen tak, že přírodu kolem sebe vnímáš, že je Ti tam dobře.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, přesně,ale ono to tady ani jinak nejde ;)Děkuji za návštěvu a měj se moc hezky.H.

      Vymazat
  5. Hani tvé fotky i písmenka od srdíčka mne pohladila u srdíčka.Je to nádherné mít místa kam se ráda vracíš a čerpáš tolik důležitou energii.A za mne- Vysočina je kouzelná. Krásný nový týden ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni,děkuji moc.Já jinak než od srdce psát ani fungovat neumím,tak jsem ráda,že je to malinko občas poznat ;).
      Měj taky moc hezké letní dny.H.

      Vymazat
  6. Nádherně zachycené kouzlo lesa :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko,moc děkuji.Přeju i k vám ty nejhečí letní dny.H.

      Vymazat
  7. Hani, nádherná procházka po Vysočině. Tam občas také zajedeme, ale na Šumavu víc. Úžasné fotky.
    Posílám moc pozdravů. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši,Šumava je pro nás bohužel moc z ruky,ale zanechala ve mě po letošku taky řádnou brázdu ;).Měj se moc hezky.H.

      Vymazat
  8. Haničko, krásné fotky a milé povídání.Čím jsem starší, tím více přirodu vyhledávám a také čerpám energii. Les je úžasné místo. Haničko, více takových dnů v roce.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo,děkuji moc za návštěvu a ještě i za milý komentář.Budu ráda,když budete mít důvod se vracet.Hezké dny.H.

      Vymazat
  9. Každý snad máme svá "kouzelná" místa, kde čerpáme. Je znát Hani, že je to tvá srdcovka a že je ti uprostřed lesa dobře.
    Víc takových chvil ti přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenki,děkuji moc za krásný komentář.Taky se měj co nejlépe.H.

      Vymazat
  10. Chápu, je to kouzelné místo!
    Haničko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko,děkuji,že mi rozumíš ;).Taky se měj co nejlépe.H.

      Vymazat
  11. Hani, i já mám podobné místo o kterém píšeš a je tam moc hezky.
    Díky za krásné fotky z oázy klidu a pohody.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji moc za milý komentář. Jsem ráda, že jsem i tebe vrátila tam, kde to máš ráda.Měj se hezky. H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...